Yalnızca akıl ile hareket edersek, çatışma kaçınılmaz olur. Yalnızca duygularla hareket edersek, savrulup gideriz. Burnumuzun dikine gitmek de elimizi kolumuzu bağlar.
Birine bağımlı olduğumda güvende hissediyorum ama bağımlı olduğum kişiye kızgınlığım da artıyor. O ilişkilerden çıktığımda kendimi özgür hissediyorum ama hemen ardından anksiyete ve boşluk hissi de geliyor.