Su

Bu kitabı çok merak ediyorum.. Bugün başlayacağım inşallah. :) japon edebiyatı ilk defa okuyacağım: Okuyan var mı ? İnsanlığımı Yitirirken
Alıntı
Su
Ben okudum güzeldi 👌🏼
Reklam
Kötü şeyler olacaktı ve ben bütün dünyaya karşı tek başınaydım...
Alıntı
Su
Ben tek başımaydım onlarsa herkes
Yaşamaya Dair
... Bu dünya soğuyacak, yıldızların arasında bir yıldız, hem de en ufacıklarından, mavi kadifede bir yaldız zerresi yani, yani bu koskocaman dünyamız. Bu dünya soğuyacak günün birinde, hatta bir buz yığını yahut ölü bir bulut gibi de değil, boş bir ceviz gibi yuvarlanacak zifiri karanlıkta uçsuz bucaksız. Şimdiden çekilecek acısı bunun, duyulacak mahzunluğu şimdiden. Böylesine sevilecek bu dünya "Yaşadım" diyebilmen için... Nazım Hikmet Ran
Şiir
Su
Afiyet olsun Umut hocam
'görseltemsilideğildir
ben deliliğin izlerini taşırken, umutsuzca normal görünmeye ve anlaşılmaya çalışıyorum.. - Fyodor Dostoyevski
Alıntı
Su
Ahahasjhjhj çok tatlış 😻