📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'şehrin en karanlık yerinde duruyorum haydi durma
hiç ümidim kalmadı tutunacak bir dalım
başımı yere eğme benim mazlum yerine koyma
allı pullu düşlerim vardı oysa
bir hayat böyle tersine dönmez bir yiğit böyle harcanmaz
dağlara taşlara bağırasım geliyor
içim yanıyor içim
bildiğin gibi değil…
Bazen birini çok özlersin.
Sesi kulaklarında çınlarmış gibi olur,
Gülüşü zamanın içinden geçip gelir.
Ve bakışları...
Sanki hâlâ gözlerine değiyormuş gibi.
Keşke dersin.
Keşke birkez sarılsam,
Birkez daha kokusunu duysam...
Bir daha hiç bırakmasam.
Çok güzel bir söze denk geldim.
"Eğer beni hayatında istiyorsan, bana hayatında bir yer sen vereceksin. Ben, kendime senin hayatında yer bulmak için savaşmayacağım."
Şöyle bir söze denk geldim.
"Savaşın ortasında vurulmak mutlaktır. Beni bahar bahçe, bir güzelliğin ortasında kuruşuna dizdiler." Hayat bazen böyledir. Herşey bitti artık geçti dersin ve o an gelir...