Adsız

Gittiğine inanmıyorum. Gel demeyeceğim.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Seni bu kadar sevmenin cezasını kendime ödeteceğim. Göreceksin. 
Edebiyat
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var. Şimdi nerdesin?? Ne yapıyorsun? 
Edebiyat
Ya gelmezsen? Hayır hayır geleceğine inanıyorum. Fakat yine gideceksin. Yine gideceğini bilmek kötü. Dayanılmaz bir şey bu. 
Edebiyat
Madem ki benim olmayacaktın neden seni karşıma çıkardılar?
Edebiyat