Bosnoss

Bosnoss
@Sud12
Suskunluğun kara okyanusundaki cam fanuslu bir dalgıç misali yaşıyordu insan;hatta kendisini dış dünyaya bağlayan ipin kopmuş olduğunu ve o sessiz derinlikten hiç bir zaman yukarı çekilmeyeceğini ayrımsayan bir dalgıç gibiydim.