Suda Dalga

Suda Dalga
@Suda_dalga
Biliyorum, biliyorum. Hata yapmaktan korkuyorsun. Korkma. Hatalardan fayda sağlanabilir.
Sayfa 128·Kitabı okudu
Reklam
Ölmenin en güzel tarafı bu; kaybedecek bir şeyin olmayınca, istediğin riske girebiliyorsun.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Belki kitaplar bizi mağaralardan biraz çıkarabilir. Belki hep aynı, lanet olası, çılgınca hataları yapmaktan alıkoyabilirler bizi!
Sayfa 95·Kitabı okudu
Bir kadının yanan bir evde kalmasına yol açtıklarına göre, kitaplarda bir şeyler olmalı... hayal edemeyeceğimiz bir şeyler; orada bir şeyler olmalı. İnsan bir hiç uğruna kalamaz.
Sayfa 72·Kitabı okudu
İnsanın içi nasıl bu kadar boşalabiliyor ? diye merak etti. İçini kim boşaltıyor ?
Sayfa 64·Kitabı okudu