Sayımız çok fazla diye düşündü. Milyarlarcayız ve bu çok fazla. Kimse kimseyi tanımıyor. Yabancılar gelip mahremiyetimizi ihlal ediyor. Yabancılar gelip kalbimizi söküyor.
Korku, pişmanlık ve korkuları itiraf edememe; insanın içinde bulunduğu zor durumları bir türlü anlatamaması ve kendi kendini cezalandırması üzerine güzel bir öykü..
Stefan Zweig bu öyküsünde de insanın iç dünyasına inanılmaz güzel bir yolculuk yaptırıyor. Okurken çok keyif aldım keşke daha uzun olsaydı dedim