Buraya bile yorumumu yapmadan geçemeyeceğimi bildiğim için üye oldum. Bu kitap sayesinde..Kitap yorumları okumayı çok severim ve bu kitapta herhangi bir kitapta ya da başka bir konuda eleştirileri okumadan önce kişi kendi fikrini geliştirmeli en son eleştirileri okumalı yazıyordu. Buna dikkat etmeyen ben nedense kitabın bitmesini bekledim ve öyle okudum. Yani Bu basit örnek bile yeterli. Ayrıca içindeki dolu aforizma olsun gerçekleriyle olsun o kadar aydınlatıcı ki .... Kitabın sade ve anlaşılır yazılmış olması ayrı bir güzel ve ben kitabın yazarına hayran kaldım. O Nietzsche ve Josef Breur diyalogları apayrı bir dünya zaten. Kitabı okurken Nietzsche üzülmesin istedim. O üzülnce ben üzüldüm. Josef'i çok sevdim ve ikisinin dostluğu o kadar hoşuma gitti ki içimden dedimki keşke gerçekten bu ikili karşılışmış olsaydı ve bu sahneler kurgu değilde gerçek olsaydı. Kitapta çoğu yer gerçek hayattan alıntı zaten ama şu ikilinin karşılaşmasını aynen kitaptaki gibi çok isterdim. Her şey bir yana farklı bir bakış açısı kazanmış gibi hissediyorum. Derin araştırmalar içersine gireceğim sanırım. Kısaca sevgili okurlar; okuyun okutturun.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖