O kadar güzel bir kitaptı ki ilk incelememi yazmak istedim. Yazmak için de bir süre beklemem gerekti. Kitap öyle etkisi altına aldı ki bir çırpıda okuyup bitirdim diyebilirim. İsmine bakıp beğenmediğim ama arka kapağını okuduktan sonra aldığım bir kitaptı.
Kitap size sevgiyi öğrettiği gibi sabrı ve dünyayı sadece gözlerle görmememiz gerektiğini de öğretiyor. Kitap bittikten sonra gözlerimi kapatıp etrafı Tin Win gibi görmek istedim. Hayatım boyunca duygusal hikayelerden kaçmama rağmen bu kitap beni kendine çekti. Kitabı okurken yeri geldi Tin Win gibi duydum, yeri geldi Mi Mi' ye hayran kaldım, yeri geldi karakterlere aşık oldum. Fikir belirtmek hiç bu kadar imkansız olmamıştı. Okurken hiç bu kadar empati yapmamıştım. Sözcüklerin boğaza dizildiği ve orada düğüm olduğunu göreceksiniz kitap bittikten sonra. Kesinlikle okunması gereken bir kitap.