Yapılabilecek bir şey kalmamış gibi göründüğünde , yine de yapılabilecek bir şeyler vardır . yaşamın ayağınıza , sırtınıza vurduğu yükü , bazen düşüncelerinizi duygularınızla hafifletebilirsiniz .
Adamına göre davranıyoruz; karşımızdaki adam güçlü ise, arkası sağlam ise öfkemizi kontrol ediyor , saygılı davranıyoruz . Eğer karşımızda küçük bir adam, küçük bir hanım varsa, gücümüzü kullanıp onu eziyoruz . Bu tavır ahlak dışıdır.