Sude ulu

Sude ulu
@Sude_sevda
Sırtımızı yaslayıp uyuduğumuz taşları mı atacaklar kafamıza; taş kalpleri taç yaptık diye başımıza.
Reklam
Ben gülüşüne öldüm, o ölüşüme güldü. Farklıydık işte.
Yarınlarımın ömrü bu kadar kısayken yarına ertelemeyeceğim tek şey bugünümdü.
Sessizlik de bir intihardır doğrusu . Cümlelerin infazı , kelimelerin ölümü değil midir ? Mühürlü dudaklarında kaç yarım kalmış satırların ölümü var ?
Kendi yolunda yanlış gitmek , Başkasının yolunda doğru gitmekten iyidir.
Reklam