Bir gün adi kömür, "Niye sertsin bu kadar!" demiş elmasa, yakın akraba değil miyiz biz seninle? Neden bu kadar yumuşaksınız? Ey kardeşlerim, soruyorum size: Siz benim, kardeşlerim değil misiniz? Neden bu kadar yumuşak, bu kadar uysal ve kendini bırakmış? Neden böylesine inkar ve vazgeçme var yüreklerinizde? Neden bakışlarınızda bunca az keder var?