Kitapı arkasına baktığımda bir kızın kaybolduğu hakkında bilgi veriyor. Guzel ve heyecanlı olacağını dusunuyorum. Okuduktan sonra dusuncelerımo paylasacagım
Kitapı fuardan bizzat kendim yazarı erkan abiye ımzalattım. Bendr ayrı bır hatrı var. Corona olmasaydı gıdıp tekrar alacaktım burun cocuklara onerırım.
Efsane bir kitap. Herkese on yargı İle onerırım. Ve foyatoda uygun ve ucuz. Hem cocujlarom hem genclerın hemde yaslıların okuyacağı bır kıatp. Iyo gunlet.