Sudenaz erdağı

Sudenaz erdağı
@Sudena_z
Aslında komoyonun özel bir nedeni yoktu. Sadece Segava Niisan'ı görmek istemişti. Aşağılanmanın verdiği öfke ve hissettiği hayal kırıklığıyla kıvranıyor, sırtını yaslayacak, onu teselli edecek kimsenin olmamasının verdiği keder ve çaresizlik hissiyle dolup taşıyordu
Sayfa 126·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bizim aydınlar neden Anadolu'ya gelip uğraşmazlar? Neden milletle doğrudan doğruya temasta bulunmazlar? Memleketi gezmeli.Milleti tanımalı. Eksikliği nedir, görüp göstermeli. Milleti sevmek böyle olur yoksa lafta sevgi fayda vermez. " MKA
Mustafa kemal atatürk
"-Çocukları için yaşayan anne, hayatında anlam bulur. -Ama karısının çocukları tarafından elinden alındığını, sonrada çocuklarının anneleri tarafından elinden alındığını gören bir adam dünyada kendini nasıl yalnız hissetmez?"
- özgür olmayı istemek suçmu +neden suç olsun efraz - neden özgürlük sloganları atanlar kelepçeleniyor +çünkü protesto bazı durumlarda karmaşa getirir - özgürlüğü verirlerse getirmez.
+Neden mutlu değilsin zeze? -Neden mutlu olmalıyım? +Çünki dünyaya birkez geliyoruz. -İyiki birkez geliyoru portuga. +Neden? -ikinci bir hayatı kaldıramazdım...