Sürükleyici ve etkileyici... İki kelimeyle bu şekilde tanımlayabilirim. Okudukça devamını merak edeceğiniz, yarım bırakma düşüncesini aklınızın ucundan bile geçirmeyeceğiniz bir kitap. Keşke bitmeseydi dedirten, bir kez daha okunmak istenecek türden... Yazarının okuduğum ilk kitabı oldu, diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.