Portekizceden bir sözcük; "Saudade". Şu an var olmayana, kaybedilmiş kişiye veya yokluğuna duyulan buruk, melankolik özlem demekmiş. (Brezilya Portekizcesi)
twitter.com/Sudenaz67868921...
Sevgili Dost,
Birileri tarafından sürekli izlendiğini düşünmek bir delilik belirtisidir de, biri tarafından izlenildiğini düşünmemek neyin belirtisidir?
Sevgili Dost,
Allah her şeyi bilir.
Sevgili Dost,
Kim kazandı? Atom bombasını Hiroşima’ya atan mı? Everest’in tepesine ilk kez varan mı? Doksanıncı dakikada maçı alan mı? Diriler mi, ölüler mi? Çobanlar mı, sürüler mi? Efendiler mi, köleler mi?
Kim kazandı?
Sevgili Dost,
Herkes kaybetti. Ölüm kazandı. Mezar taşlarına: “Huve’l-Bâki” kazındı.
Sevgili dost,
Kimi balık tutmak için, kimi okumak için, kimi televizyon seyretmek, kimi maça gitmek için,kimi okula yetişmek, kimi işe girmek için, kimi randevusuna yetişmek, kimi namazı kaçırmamak için uykularını ellerinin tersiyle ittiler.
Sevgili dost,
Sevgi nedir?
Nedir seni uykularından vazgeçirecek şeyler?