Pythagoras’a göre insan dışında hiçbir canlının doğal sınırlarla hiçbir sorunu yokken, insan kendi varlığına zincir vurulduğunu düşündüğü her şeyi kırmak eğilimindedir.
İsterse bütün halk insanı ıslıkla aşağılasın, o kendini alkışlamakla meşgulse ne zararı var bunun ? Bu başarıyı neye borçlu peki - budalalığa tabii ki.