Hayatın sembollerini zihninizde değiştirin.💫
Mesela biz hep kelebeğe üzüldük.
Bir aylık ömür, bir haftalık, bir günlük ömür dedik.
Oysa kelebek tırtıldan kozasına bize iyileştirmeyi, sabrı hatırlatan en güzel simgeydi. 🦋
Doğadaki sembollerin iyileştirici yanını keşfedelim🕵🏻♀️