Gercekten ne okudum ben böyle?!
Resmen serinin her kitabında farklı bir hikaye okuyor gibiyim. Yazar öyle güzel bir evren yaratmış ki, karakterleri birbirine öyle yerlerden bağlamış ki…. Daha ne olabilir dediğim yerde öyle şeyler oluyor ki gerçekten kitabı elimden bırakamıyorum. Poppy…. Karakter gelişimi o kadar iyi ki onunla beraber büyüdüm resmen. Bir karakterin bu denli gelişimini okumak gerçekten çok güzel bir his. Kitabın ilerleyen kısımlarında hiçbir şeyin gözüktüğü gibi olmadığını görüyorsunuz. Fazla spoi vermek istemiyorum ama 400. Sayfadan sonrasını dikkatli okuyun, arada soluklanın gerçekten ihtiyacınız olacak. Bu kitapta olan olaylardan dolayı Casteel ve Poppy ilişkisine çok odaklanılmamış gibi hissettim evet yine çok güzellerdi ama diğer gelişen olaylardan dolayı onların aşkının rutinleşmesini okudum gibi. Olaylar oluyor; Casteel ve Poppy bunun üzerine konuşuyorlar sonra sevişiyorlar arada da atışıyorlar bu çok rutine bağlanmış gibi hissettim. Son olarak Poppy…. KRALİÇEM SEN NESİN ÖYLE. Son bölümde öyle güzeldi ki…. O gücünü, karakterinin geldiği nokta bana çok güzel geçti. Lütfen son bölümü de sindirerek ve çok dikkatli okuyun :)))) iyi okumalar dilerim 🩷
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
NEFES ALAMIYORUM.
Öncelikle ilk kitaptan daha güzel olduğunu belirtmeliyim. İki kitap arasında ki fark dağlar kadar. Resmen bambaşka bir boyut gördüm ve nefes almadan okudum. İlk 300 sayfada biraz sıkıldım çünkü bir an önce yolculuğun başlamasını istiyordum ancak son 300 sayfada… Abartısız söylüyorum sanki 2 farklı kitap okumuş gibiyim. İlk 300 sayfa bir kitap, son 300 sayfa başka bir kitap gibi. Son 300 sayfada resmen nefes almayı bıraktım ve kitabın sonuna nasıl geldiğimi bile anlamadım. İlk kitapta sıkılıp bırakanları görüyorum ama sakın bırakmayın ve kitaba bir şans daha verin, 2. Kitap özellikle son 300 sayfa öyle bir heyecanla geliyor ki nefes almayı unutuyorsunuz. Casteel ve Poppy’in ilişkisinde çoğu yer gözlerimi doldurdu. Böyle bir aşkı okumak o kadar kalbimi ısıttı ki gerçekten çok güzeller Yazar kitabı öyle bi yerde bitirdi ki…. Daha bitirdiğim kitabı sindirmeden direkt 3. Kitaba başladım öyle düşünün. Mutlaka okumanız gereken bir seri, lütfen sıkılıp bırakmayın gerçekten bu seriye bir şans verin. İyi okumalar dilerim 🩷
“İhtiyaç duyduğum bir şey daha var. Günlerdir ihtiyaç duyduğum. Haftalardır. Aylardır. Belki de hayatım boyunca.”
“Neye… Bu kadar uzun zamandır neye ihtiyacın vardı?”
“Sana.”