Kirke aşkı için bir büyü yapar ve Zeus tarafından sürgün edilerek bir adaya hapsedilir. Ve böylelikle Kirke’nin o bahtsız serüveni başlar. Güneşin kızı olmasına rağmen sevilmeyen cadı Kirke’nin yaşadıklarını,çektiği yalnızlığı, merhameti, dışlanmışlığı anlatan mitolojik bir hikaye.
Şunu belirtmeliyim ki ben başlarını severek okudum ama daha sonra ortalarda karışık gelmeye başladı neredeyse yarım bırakıyordum. Fakat devam etmeye karar verdim ve iyikide öyle yapmışım kitap okudukça açılmaya başladı. Kadına yönelik duyarlılık konusuna da çok güzel değinilmiş. Kitabı okurken çok etkilendiğim cümleler oldu. Mitolojiye ilginiz, merakınız yoksa eğer kitaptan zevk alacağınızı söyleyemem ama ilginiz varsa Mitoloji hakkında bilginiz çok fazla olmasa bile soluksuz okuyacağınız bir eser. Kitabı okumaya başlarken son sayfalarda kahramanların tanıtıldığı bölüme göz gezdirebilirsiniz. Kafanız da daha iyi şekillenir diye düşünüyorum. Ben kitabı çok beğendim mitolojiye ilginiz varsa tavsiye ederim.