Şule KAYAN

Şule KAYAN
@Sulekyn
Bense anlamış değilim böyle maceralardan ne Godiva geçer yoldan, ne bir kimse kör olur...
Öğretmen
İSTANBUL
SAMSUN, 1994
16 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
Artık insanlar bir şeyler öğrenmek için okumuyor.Artık düşünce değil ideolojiler rağbet görüyor.Eskilerin hayatlarını feda edeceği 'hikmet'şimdilerde sürgünde...
Sayfa 78·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İmanını kaybeden bir çağın dinidir hümanizm.Ve burjuva sömürüsünü örtmek için güzel bir sis perdesi.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Ah Mina! Okudum yazdım deme.Bildim anladım deme.Okuduğun bir kuru Elif ;yazdığın ,yaralarının kabuğu ;anladığın ,aslında anladığını zannettiğin şeyler.Şeyler...Şeyler...Her şeyin sonu "La Şey"
Sayfa 164·Kitabı okudu
Yüce yaratıcı,gönlün sırlarını,yarasının kabuğunu sevip okşayanlara ,yazgısına razı olanlara,hüzünlerini suvarıp büyütenlere,onları dertleriyle olgunlaştıranlara fısıldıyormuş
Sayfa 164·Kitabı okudu
Aşkın her hakikati o an bir ışık gibi yüreğimde belirdi.Aşk Rumi'nin dediği gibi söze sığmaz bir sırdı.Bugüne dek yaşayan herkes onun varlığını bilmiş ancak hakikatine erememişti.O an anladım ki aşkın hakikatine eren ,insanüstü bir varlık olurdu. Aşk,eski hikayelerde anlatıldığı gibi ,iki gönlün bir olması değildi.Bir gönlün iki olup parçalanmasıydı.Aşk tekildi.
Sayfa 162·Kitabı okudu