Benliğim ikiye ayrılmış gibiydi.Bir ben,başka bir benle,'benlik'mücadelesi veriyordu.Bilinçaltımdaki gölgeler gerçeklik duygumu ele geçirmiş gibiydi.Hayal ile hakikat,akıllılık ile delilik arasındaki sınırda kalmıştım.Karanlık ile aydınlık arasındaki o bir adımlık yerdeydim.
Bu söz dediğiniz,sihir gibi bir şeydir.Gönle düşmeyen ,dile gelmez.Dile gelmeyen vücut giymez .Demek susmak bazı gönüllere ağır gelince konuşurlar.Dünya telaşı onları daralttıkça yazarlar.