Silva Hanım tıpkı Amida’nın Sofrası’nda olduğu gibi bu kitabında da aslında bize yeme-içme faaliyetinin çok ötesinde şeyler anlatıyor. kaybolmaya yüz tutmuş bir ürünü ayakta tutmak için verdiği çabanın yanında kaybettiğimiz hayat tarzlarımız ve değerlerimiz yüzünden çektiği üzüntüyü de satırlar arasında ustaca hissettiriyor. Tıpkı ilk kitabında olduğu gibi damağımda eşsiz bir lezzet, içimde ise kocaman bir burukluk kaldı.
Amida'nın RuhuSilva Özyerli · Aras Yayıncılık · 20243 okunma