Yanlışlık yapmak doğaldır, ama bunlardan ders çıkarmadan ilerlemek bir yaşamın
anlamını yitirmesine yol açar . Başımıza gelenler hiç bir zaman nedensiz değildir, her birinin kendi anlamı vardır . Her karşılaşma , her küçük olay kendi içinde bir anlam barındırır. İnsanın kendi kendini anlayabilmesi , onu kabullenebilme yetisinden, herhangi bir anda yön değiştirebilme becerisinden, kertenkeleler gibi mevsim değişikliklerinde eski deriyi terk edebilmesinden doğar.
Yaşlıların doğaları gereği bilge olmadıkları gibi gençlerin de doğaları gereği bencil olmadıklarını düşünüyorum . Anlayış ve yüzeyselllik , yaşla değil herkesin hak ettiği yolla ilgilidir .