Sevgili 1k ailem... Size bu satırları bir hastane odasından ve 18. saatini geride bıraktığım bir uykusuzluk/yorgunluk hali içinde yazıyorum... Hatta şu an bu satırları ben mi yazıyorum ondan bile emin değilim:)
Bu sabah oğlum Tuna, şükürler olsun sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi ve bana 2. defa babalık sevinci yaşattı:) Onun hayatımıza kattığı mutluluğun yanında, yaşanan yorgunlukların, uykusuz geçen gecelerin lafı bile olmaz...
Bu süreçte kısa bir süre de olsa sizlerden biraz uzak kalacağım. Katılmış olduğum 726252 etkinlik ve kendi başlattığım ‘Farklı Türleri Keşfet’ etkinliği ile ilgili okuma ve incelemeler umarım Nisan ve Mayıs ayları içerisinde tamamlanacaktır:)
Tüm bu süreçte 1k içinde pek çok okur dostuma bana verdiği destekten dolayı çok teşekkür ederim.
Herkese keyifli okumalar... :)
youtu.be/7OmrZ9TsiJw
Sevda kuşun kanadında
Ürkütürsen tutamazsın
Ökse ile sapanla vurursun da saramazsın
Hayat sırrının suyunu
Çeşmelerden bulamazsın
Ansızın bir deli çaydan içersin de kanamazsın
Cem KARACA