İnsan dalıp gidince hep annesi mi gelir aklına?Ya da başka anneler oğullarının aklına nasıl gelir?Benim annem hiç aklımdan çıkmıyor ki.Zaten çıksın istemem.Hep aklımda kalsın.Ne derse desin,ne işlerse işlesin ama hep benim yanımda olsun.İnsan annesini ilaç beller mi?Bence benim anam ilaçtır.Yanında gezdirdiği kiraz çiçeği kolonyası şişesi gibi billur şişede bir ilaç annem.Ve işin açıkçası kendi ilaç olduğunun farkında değil.Belki de güzel olanı böyledir.
Yalnızca bugün kendi kemiği üzerine dikilebilenler istikbaldeki ihtimal ahlaksız tekliflere hayır diyebilirler!İşte hakikat diyorsunuz ya,hakikat aslında budur!