"İki insanın arasında büyük bir mesele varsa ve bu konuda konuşmazlarsa başka önemli bir konuda da konuşamazlar.Buradaki alanı,"elimle aramızdaki boşluğu işaret ettim,"temiz ve açık tutmalıyız,bu senin olduğu kadar benim de görevim.Bu yüzden bana olanları sana hemen açıkladım.Elimden geldiğince açık bir şekilde,yönlendirme yok,test etmek yok,gizli bir neden yok."
Ölüm farkındalığım uzun zamandır hayatımı canlandırmama,önemsizi önemsiz olarak kabul etmeme ve gerçekten değerli olana değer vermeme fırsat tanıyordu.