Sultan

Sultan
@Sultan_d4
DM yasak Laubali mesajlar yazmayınız!!!
" İyi şarkılar iyi yankılanmak ister; iyi şarkılardan sonra uzun süre susmalı."
Sayfa 307
Alıntı
Reklam
" Niye yaşamalı? Her şey boş! Yaşamak havanda su dövmektir; yaşamak kendi kendini yakıp kavurmak ve yine de ısınamamaktır."
Sayfa 205
Alıntı
Unuttum telefonda söylemeyi bu sabah, sesini duydum mu dünyayı unutuyorum. Nazım Hikmet Ran
1000Kitap
"İnsanoğlunun en büyük ve en harikulade şaheseri, doğru yaşamaktır." Montaigne
1000Kitap
" İnsanlarla ilişki bozar insanın karakterini, özellikle de, yoksa bir karakteri."
Sayfa 55
Alıntı