Hepimiz Âdem'den olma,Havva'dan doğma değilmiyiz? Kabil ve Habil'den beri kardeşinin canına kıymaya başlayan âdem oğlu,ne zaman doyacak öldürmeye? Ademoğlu böyle birbirini öldüre öldüre,bir gün cinnet geçirip bu dünyayı toptan yakıp yok etmeye kalkmaz mı?