Kam kutlu bilge

Kam kutlu bilge
@Sultanizm
Ne kedisiz ne kitapsız
Sıkı okur
Lise
Ankara
Ankara, 27 Eylül 1980
89 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
Statüleriyle o kadar gurur duyuyorlardı ki, etrafındaki insanlara adeta bir böceğe bakar gibi bakıyorlardı.sanki o insanları böceğe benzeterek, kendi böcekliklerinden,sürüngenliklerinden kurtulabileceklerini sanıyorlardı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ona göre insanların çoğu yüzsüz, çıkarcı, sahtekar ve cahildi.kendi içine bakmayı seviyor, merak orada başlıyordu. bu tip insanlar ukala gibi görünürler ama güçlüdürler... Sadece kendi kendilerine ihtiyaç duydukları için güçlüdürler
Zaman zaman insanlar gözlerimin içine baktıklarında, onları dışarıda bıraktığımı düşünüyorlar. Halbuki onları dışarıda bırakmıyorum ben, kendimi içeri kapatıyorum
Fazla düşününce her kafa karışır
Bir kadın ne yapmaz? Cevabı basitti... Asla unutmaz...