Statüleriyle o kadar gurur duyuyorlardı ki, etrafındaki insanlara adeta bir böceğe bakar gibi bakıyorlardı.sanki o insanları böceğe benzeterek, kendi böcekliklerinden,sürüngenliklerinden kurtulabileceklerini sanıyorlardı
Ona göre insanların çoğu yüzsüz, çıkarcı, sahtekar ve cahildi.kendi içine bakmayı seviyor, merak orada başlıyordu. bu tip insanlar ukala gibi görünürler ama güçlüdürler... Sadece kendi kendilerine ihtiyaç duydukları için güçlüdürler
Zaman zaman insanlar gözlerimin içine baktıklarında, onları dışarıda bıraktığımı düşünüyorlar. Halbuki onları dışarıda bırakmıyorum ben, kendimi içeri kapatıyorum