Sevmek için insanın önce kendisini sevmesi gerektiğini. Seveceği kişi Tanrı bile olsa, insan önce kendini sevmeliymiş. Yoksa Tanrı'sını bile hastalıklı severmiş. Hani şu tarihte okuduğumuz din katliamları var ya, işte onlar Tanrı'larını sevip, kendilerini sevmeyen insanlarmış.
Anlam dinleyen kişinin kendisindedir zaten. Karşındakinin ne anlattığı değil,senin ne duymak istediğin önemlidir... İnsan anlatılanlardan değil, kendi bildiklerinden anlam çıkarır çünkü...
Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin,doyuncaya,tıksırıncaya,çatlayıncaya kadar yiyin,bu harmanın gelir sonu,kapıştırın giderayak. Yarın bakarsanız söner bugün çatırdayan Ocak