Bir kaç ay önce başladığım bir kitaptı. Biraz elimde ,biraz baş ucumda süründü kendisi.Artik kitaba ayıp oluyur bitirmeliyim diye düşünerek bitirdim sonunda. Eski Türk-Bizans filmi tadinda bir hikâyesi var,beni şu sıralar pek sarmamış olsa da çok sıkıcı da degil hatta doğru zamanda okunduğunda çok keyifli bir kitap bile denebilir.Hoşça kal Musullu Süleyman ....
Hep biliriz ki,âşkın derdine derman olmak isteyenler,genellikle ona aşkından vazgeçmesini tavsiye ederler. Ne boş şeydir!Hummaya tutulan bir adama:《Gel sen bu hummadan vazgeç!Çünkü bu şöyle tehlikeli, böyle belâlı bir hastalıktır!》demekten ne çıkar?