Almadığıma emin olduğum, ama tam olarak nereden aldigimi hatırlamadığım atılmaktan kurtardığım kitaplardan biri.Bendeki sanırım 1976 İngiltere basımı.Mr.Fussy tebessüm ettiren ,farklı serileri de bulunan bir çocuk kitabı.Cocukken okusam bayılırmışım bu kitaba kaldı ki bugün bile keyif aldim.1,2 dakikalık keyifli bir okumaydi. Eski olması çok hoşuma gitti ,bayılıyorum geçmişten kalan kitaplara.Ben onu özenle muhafaza etmeye devam edeceğim.
Kitabı geçen sene iki liraya almıştım,kitabın kalitesini fiyatı,kapağı belirlemez diye düşünenlerdenim,arka yazısı ilgimi çekmişti. Ah çok utanıyorum, sıkılıyorum kitap hakkında kötü bir şeyler söylemeye dilim varmıyor bi yüzden kötü diyemeyecegim belki ben bu kitap için uygun insan degilim diyeyim. Sıkıldım zaten yazar hakkında bil bilgiye de ulaşamadım.Uzgunum be kitap seni hiç sevemedim.