…kimse siyah ya da beyaz olarak nitelendirilemez. Aslında hepimiz grinin tonlarıyız. Kimimiz daha koyu, kimimiz daha açık. Beyaza çok yakın bir tonu tutturabilenlerin azınlıkta olduğunu biliyoruz.
İnsan, varolduğu günden bu yana sürekli olarak, içinde yaşadığı dünyayı ve evreni tanımaya ve anlamaya çalışmış, ancak bu çabası içinde en az tanıyabildiği varlık kendisi olmuştur.
Kadınlar binyıllardır ve dünyanın her yerinde aslında yalnızca birbirleri için giyinip süslenirler. Ve mutfaktaki bütün mutfaktaki bütün maharetlerini de yine birbirlerini sergileyebilecekleri o bir güne saklarlar…
Kim daha çok çeşit yapacak diye her hafta gizliden yürütülen bir iktidar mücadelesi.