nişa

nişa
@Summerchild_
Bir yok oluş serzenişi. deniz yıldızları ve ölüm pençeleri.
Left Outside Alone.
Leave a Light On.
25 Temmuz 2008
357 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
Boşuna unutmaya çalışıyorum onu, Tutkumu mantığımla yatıştırmaya çalışıyorum.
Edebiyat
Reklam
Don't blame me, love made me crazy.
Şarkı ama aşık olduğumdan
Her şeye sahip olsanız da hiçbir şey hissetmeyebilirsiniz.
Edebiyat
"Birbirimizi yıllardır tanıdığımız ve evli olduğumuz bir hayat var..." dedi Hugo. "Çoğu hayatta seni tanımıyorum bile" diye karşılık verdi Nora, bu kez dimdik Hugo'nun gözlerine bakarak. "Çok yazık." "Sanmam." "Sahi mi?" "Sahi," diyerek gülümsedi Nora. "Biz özeliz, Nora. Seçilmiş kişileriz. Kimse bizi anlamıyor." "Kimse kimseyi anlamıyor. Seçilmiş falan değiliz. "Bu hayatta kalmanın tek nedeni sensin..." Nora hafifçe ileri atılıp onu öptü.
Edebiyat
Nora kahvesini yudumladı "Anlıyorum." "Ama hayatın anlamını arıyorsan hiç yaşamamışsın demektir." "Camus'dan alıntı yaptın." "Kötü yakalandım."
Edebiyat
Reklam