Yoksa, ne çiçek açan ne de meyve veren bir ağaç mı olsaydım ; Çünkü verimli olabilmenin sancısı, kıraç olmaktan ağırdır; Ve eli açık zenginin çektiği acı dilencinin sefaletinden beterdir. HALİL CİBRAN
Geçmişten gelen gölgelerle soluklaşan bir gelecek mi yaşamalı, yoksa hiç yaşanmayan, yaşanmadığı için de gölgelenmeyen, yaşanmamış ışıklı bir hayal olarak mı saklamalı isteklerimizi.