Çünkü var olan her şey kendisinden var olacak şeylerin tohumudur aynı zamanda . Sense tohumların sadece toprağa veya rahme bırakıldığını sanıyorsun,ama bu çok bayağı bir fikir.
Bir insan sizi mütemadiyen üzüyor, kırıyor ve yok sayıyorsa ona düzelmesi için çok fazla zaman tanımanın bir anlamı yoktur çünkü denizin tuzlu olduğunu anlamak için hepsini içmenize gerek yoktur ;)