Çok etkilendim Yazarın kızıl kitabini adeta yaşayarak okudum diyebilirim karekteriler muhteşem anlatilmak istenen muhteşem benden 10 üzerinden 10 aldı tavsiye ederim. Berger in hayatini anlatan ve içindeki hayatida sadece kendisinin yasadigi kimseye anlatamadigi günden güne yasadigi hayatin amacini aradigi ama bulamadigi viyana ve evinin havasi arasindaki hayatinda boğulup kaldigi, hep haykirmak istediği ve cevresi tarafindan hiç duyulmadığı arasındaki haykirislari anlattigi, kizil hastalığına yakalanan kizi iyilestiricem diyip 4 elle sarılıp iyilestirdigi ancak kendisine bulaştığı hastalikla hayata gözlerini kapandığını konu eden bir kitap mutlaka şiddetle okunmasini tavsiye ediyorum :))