Su

Su
@Suu1903
Bana bir masal anlat baba İçinde hüzün olmadan Mutlu sonla bitsin olurmu? Gözlerim dolmadan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir küçük kız çocuğu gibi hissediyorum bazen özlüyorum hem de fazlasıyla ama 2 yıl önce bugün birinin veda etmesiyle o kız çocuğu hep içimde kaldı Büyüdü diycem kendimi kandırcam.
Akşam olur karanlığa kalırsın Derin derin sevdalara dalarsın Oy gelin gelin sevdalı gelin öldürdün beni Seni senden daha çok düşünüyorum
Boşunadır sözün bana Benden yar mı olur sana Merhem süremem yarana Var git yoluna Her şarkı bir anıya aittir
Bir zorlukla karşılaştığımız zaman, bir yere sığınmak isteriz ve sığındığımız bu yerler daha sonra bize hapishane olur