Bir şeylerin farkına vardığım ama değiştirmeye cesaret edemediğim o evredeyim. Buna çok alıştım ya da artık yeni çözümler bulmaya halim yok. Gençken bu yorgunluk zamanımı kaybettiriyo.
"Bir insanın gerçek doğum günü bu dünyaya geldiği gün değil,bu dünyaya neden geldiğini anladığı gündür demiştin profesör. O halde yeni yaşıma yeni hayatıma hoş geldim"
Ayrılsak da mutluluk dilerim sana
Katlanmak zorundayım gözyaşlarıma
Yazdığın haberin her satırına
Ecelimi yazsan da bu mektupla
Kafamın içinde çalan şu şarkıyı nasıl susturabilirim?