Suuidea

Tam otuz yıl saatim işlemiş ben durmuşum gökyüzünden habersiz uçurtma uçurmuşum Necip Fazıl Kısakürek
Reklam
Kalbini ağırlaştıran çoğu şey, aklını olgunlaştırır...
"İnsanlar daha iyisini bulamadığı ya da başka tercihleri olmadığı için evlenmez. Evlenmek, olası bütün diğer ihtimallerden vazgeçmektir. Her zaman daha iyisi, daha güzeli, daha yakışıklısı ya da hatta daha çok seveni bulunabilir. Ama bir kişiyi sevmek, onu seçmek ve tercih etmek; diğerlerini merak etmemektir. Olabilecek şeylerle ilgilenmemektir. Onu özel kılan da budur. Ona özel, ayrıcalıklı bir vasfın olmasına bile gerek yoktur."
Niyet ettim Allah’ım, nefsime zulmetmemeye, erken kalkmaya, erdemli bir insan olmaya, işlerimi hakkıyla yapmaya, çalışmaya, çok çalışmaya, abesle meşgul olmamaya, insanlığa faydalı olmaya, bir ilim öğrenmeye, bir beceri geliştirmeye, faydalı şeyler üretmeye, hizmet etmeye, gönüller fethetmeye, imanlı nesiller yetiştirmeye ve bunların hepsini yapmaya çalışırken tüm güç ve kudret sahibinin yalnız ‘Sen’ olduğunu asla unutmamaya, kibirlenmemeye...
Hüdayinabit Bu ifade: Sulayanı olmamış, güneşe çıkaranı olmamış, budayanı olmamış ama kayayı delen incir hayata tutunmuş,Allahın otu anlamındadır.Bir yardım almaksızın, kendi kendine hayata tutunan, ekseriyetle zorluk içinde bunu yaşayan insanlar için söylenir. 🎦 Bir aile meselesi 1.bölümden güzel bir kelime
Reklam