Yazarın okuduğum ilk kitabı. Akıcı ve hemen bitirilebilir bir kitap.
Kişilerin içsel döküşleri ile harmanlanmış monolog gibi. Adeta sırlar geçiti.
Beğendiğim noktalar olduğu gibi maalesef beğenmediğim noktalarda oldu.
Kitabı okurken bir noktada kesip kendimle konuştum.
İnsanlar hayatlarımızda ama içlerini bilmiyoruz bizimleyken ne düşünüyorlar bilmiyoruz. Kendimizden bile saklayıp düşünmek istemediklerimizi neden başkası düşünsün isteyelim ki?
İstemek zorundayız çünkü insanız ve söylemeden de anlaşılmaya ihtiyacımız var.Peki evleneceğimiz zaman eşimiz bizi anlayacak mı? Sevecek mi bizi kendisiyle bir bütün hissedecek mi yoksa biz onunla sadece ev arkadaşı mı olacağız peki gönül düşünce ve ruh arkadaşlığı...
Evlikik ne büyük cesaret ne büyük sorumluluk...
Kitaba tekrar gelirsek dört dörtlük beğendim diyemem ama iyi.