Bekir ekinci

Gözyaşlarının ortasında, içimde yenilmez bir gülümseme olduğunu buldum. Karmaşanın ortasında, içimde,yenilmez bir sakinlik olduğunu buldum. Tüm bunların içinde fark ettim ki kışın ortasında,içimde,yenilmez bir yaz olduğunu buldum. Ve bu beni mutlu ediyor. Çünkü dünya üstüme ne kadar gelirse gelsin, içimde,onu gerisin geri yollayan daha güçlü,daha iyi bir şey var demektir.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Reklam
Ruhumuz ,Allah tarafından ve Allah için yaratıldı. O'nu tanımadan asla gerçek huzuru bulamayız O'nsuz asla "tam" olamayız. Şifa veren O'dur. İçimizdeki yara, O'nsuzluğun yarasıdır . Maddiyatla nasıl iyileşebilir ki ?
Sayfa 19·Kitabı okudu
Kuran yaşayan ölülere okunur. Ölmüş kalpleri diriltmek için...
Sayfa 159·Kitabı okudu
Kendini adadığın şeydir anlam...
Sayfa 186·Kitabı okudu
Hâlbuki insan doğduğu günden itibaren mağluptur, şefkate muhtaçtır.
Reklam