Suzan gündüz

Suzan gündüz
@Suzi0717
emekli
ilköğretim
istanbul
Tokat
500 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Puan vermedi·414 syf.··
2021 17. kitabı
#okudumbitti #mariomazzanti #GördüğüneAslainanma #414sayfa Selam canlar. Mario Mazzanti'nin kitaplarını okumaya devam. Serinin bir kitabı olduğunu söylemişlerdi ama ilk kitapla hiç bir bağlantısı yok bu kitabın. Bir sonraki kitap öldürmek için mükemmel bir gün aslında serinin ikinci kitabı sanki. Onada başladım ve evet ilk maceradan üç yıl sonrasından ve aynı ekiple devam ediyor kitap. Neyse. Bitirince yorumlayacağım nasılsa. Bu kitapla ilgili şunu söyleyebilirim. Ard arda işlenen cinayetlerin ürpertisi içinde mitoloji ve psikoanaliz konularından da sıkça bahsedilmesi kitaba çok güzel bir hava katmış. Algı nedir? Öz nedir? Benlik algısı derken neden bahsediyoruz.. Profesörlerin dersine girmeye var mısınız? Tüm bunları anlatırken yeni doğan bebek örneği vardı mesela. Müthiş. Üstelikte herkesin anlayabileceği kadar net bir anlatımı var.. Profesörlerin belli bir gün toplanıp psikoanalizle ilgili tartıştıklarını söylediği bir bölüm var ki ahhhh hep olmak istediğim bir ortam dedim. Acaip merak ettiğim bir alan insan psikolojisi. Neyse kısaca söylemek gerekirse ben ilk kitaptan daha çok sevdim bunu. Bakalım üçüncü kitapta beni neler bekliyor. Okuduğum kadarıyla pedefoli işlenecek gibi. Okuyup görelim o vakit
Gördüğüne Asla İnanmaMario Mazzanti · Sonsuz Kitap · 20182,937 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·102 syf.··
2021 16. kitabı
#okudumbitti #leylapolat #korkuyorsamsebebivar #102sayfa Selam canlar. Gergin ve ürperti dolu okuma maratonuma bir ara verip mizahi öykülerin yer aldığı Leyla Polat'ın korkuyorsam sebebi var ile soluklanayım dedim. Kitabın arka kapak tanıtımında şöyle diyorkorkuyorsam sebebi var hayatın parlatmaya tenezzül etmediği karakterlere spot ışıklarını çeviriyor. Ortaya çıkanlar görüldüklerinden habersiz, tuhaf ve gülünç yaşamlarını sekteye uğratmadan sürdürmeye devam ediyorlar.. "Yapacağın işte en iyisi ol" oldukça iddaalı bir cümle değil mi? Arkasından babamın ilkesiydi diye tamamlanmış hikayede. Ben bazen kurguya gerçeklik katıp kaptırıyorum kendimi ve bu cümleyide iç sesim şöyle tamamlıyor ister istemez " el iyisi olmak için çaba göster. Başaramasan da çabaladım dersin.." 22 öykünün yer aldığı eserde sanırım aklıma yer eden hikaye korkuyorsam sebebi var oldu.. İğne yaptırmaktan korkan çokkk sevdiğim birini anmama sebep oldu. Sanırım onun etkisi.. Soluklanmak ve biraz mizahi birşeyler okumak isteyenler için okunabilir bir eser. Sevgiyle ve kitapla kalın
Korkuyorsam Sebebi VarLeyla Polat · Şule Yayınları · 201718 okunma

Suzan gündüz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·102 syf.··
2021 16. kitabı
Leyla Polat
6.5/10 · 18 okunma
Puan vermedi·280 syf.··
2021 15. kitabı
#okudumbitti #TuğçeYanardağ #Hodbin #280sayfa Selam canlar. Bugün size kalemini ve hikayelerini çok sevdiğim sevgili Tuğçe Yanardağ 'ın son çıkan kitabı Hodbin' in yorumuyla geldim. Öncelikle kitabın isminden başlayalım. Ne demek acaba hodbin. Günlük hayatımızda kullanmadığımız için belki birçoğumuz bilmiyor olabiliriz ama oldukça tanıdık bir anlamı var. Hayatımızda her birimizin mutlaka karşısına çıkan bencil insanlar olmuştur ve olacaktır. İşte hodbin tamda bu anlama geliyor bencil demek yani.. Kitap yine öncekiler gibi sade yalın bir dille yazılmış. Biz tuğçe'nin kitaplarını aile boyu okuyoruz desem yeridir. Yeğenlerim onun kalemine bayılıyor. Karmaşık değil, gençlere daha çok hitap eden hikayeleri var ve bir sonraki kitap için sabırsızlanıyoruz haliyle. Ben bir kitabı hariç diğer kitaplarının hepsini okudum. Genç bir yazar ve her kitapta kendini ve hikayelerini daha da geliştirmiş görüyorum.Hatta bu eserini okurken sahne sahne film izliyormuşum hissi yaşadım ve acaba bir sinema filmi yapılabilir mi dedim. Kısaca kitaptan da bahsedecek olursam, üniversite sınavını kazanmış ve oldukça mutlu bir hayatı olan bir genç kızın tepetaklak olan hayatı ve hayatta kalma çabası.. Aşk, korku, cinayet, gelenek görenek(büyüğe saygı tamam da ya tüm hayatınızı etkileyecek bir karar almışsa o büyüğünüz.)... Okurken bu kadarı da abartı diyebileceğiniz yerler olacaktır, ne de olsa kurgu ancak bazı bölümler var ki ( dede ile olan olaylar) aslında çokta uzak değil bize. Gazetelerin üçüncü sayfaları benzer hikayelerle dolu. Neyse okuyun. Özellikle okumaya hevesi olmayan çocuklarınız varsa her zaman dediğim gibi tuğçenin kitapları iyi birer başlangıç olabilir. Merak duygusunu diri tutan hikayeleri var çünkü.. "sevdiklerinle aranda duvarlar ören bazı olaylar, kendini sessiz çığlıklara
HodbinTuğçe Yanardağ · Eftalya Kitap · 20216 okunma

Suzan gündüz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·280 syf.··
2021 15. kitabı
Tuğçe Yanardağ
6.3/10 · 6 okunma