.. insan ne yaşayarak ne de ölerek tatmin olabiliyor.
Bize ölümü de yaşamı da özleten şeyler çıkıyor hep ve bunlar belirliyor hangi cehennemde olduğumuzu.
.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanların uyuması için tasarlanan dünya şeklinin ve gecelerin hiç bir ayıbın üstünü örtmeyeceğini söyle ve hatırlat bu ayıpların içinde yaşamak zorunda olduğumu.
.
Belki de hiç söylenmemeliydi onlara öldükten sonra cennet, cehennem ve araf denen yerlerin olduğu.
Çünkü bunları bilmeden yaşadıklarında belki tek amaçları daha iyi yaşamak olacaktı. Belki şimdikinden çok daha acımasız bir dünya olacaktı ama daha adil, daha özgür ve daha onurlu bir dünya olacaktı.
.