"Altını çizdiğim bir kitabı birine verirken çekinirim. Sanki yaralarımı teslim ediyormuş gibi, sanki 'Bak benim buralarım çok ağrıyor.' der gibi."
- Turgut Uyar
Eğer istediğiniz kişi olabilseydiniz, kim olmayı isterdiniz?
Ya hiçbir sınır, hiçbir engel olmasaydı?
Ya da hiç kimse size isteklerinizin gerçek dışı, aşırı, saçma ya da fazla iddialı olduğunu söylemeseydi?
İstediğiniz kişi olabilseydiniz, bütün yollar ve kapılar önünüzde açık olsaydı, kim olmak isterdiniz?