Nermin

Neden hiç mutlu değilsin Zeze? - Neden mutlu olmalıyım? Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. - İyi ki bir kere geliyoruz Portuga. Neden? - İkinci bir hayatı kaldıramazdım. José Mauro de Vasconcelos Şeker Portakalı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gönlün kapısı olsa şu yazardı: ''Gir, ama incitme!''
"Hep yapması gereken çok şey olduğunu hissedip, hiçbir şey yapmak istemeyen biriydim.." Oğuz Atay
"Açık çay içerdi hep, demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, öyle derdi.. Cemal Süreya Günübirlikler
Bizi bu ince düşünceler mahvedecek. Sezen Aksu