ֆeʟɨռ

ֆeʟɨռ
@Swlii4nn
Improvisation
Duyduğu acı nasıl bir şey?
"Dünyada bir tek şey korkunçtur.insanin ömrünün sonuna dek, acı çeken bir insana bağlanması!Bu sonu olmayan bir işkencedir."
Sayfa 949 - Morpa kültür yayınları
Alıntı
Reklam
Zaman akıyor durmadan. Akıyor, doğru. Zaman bana da bir nehir gibi geliyor. O nehirde yüzüyorum. Sular akıyor ama hangi damla arkamda, hangisi önümde; nehir mi daha hızlı akıyor, ben mi; su önüme mi geçiyor, arkamda mı kalıyor anlayamıyorum. Gerçek olan tek şey sonsuz bir akış.
Sayfa 215
Hayat, ölümle terbiye edilmiş.
"Hayatım boyunca insanların samimiyetinden şüphe duyacağım.. "
#hayvanasidetehayir
Hayatlarına bir hayvanı kabul etmeden yaşayanların eksik yaşadıklarına inanırım ben ama yine de bugüne kadar bir hayvanınız olmasa da,sokak köpeklerinin size nasıl baktıklarına gözlerinin içine sizi nasıl çektiklerine dikkat edin bir; Bunun farkına vardığınızda her şeyi anlamaya başlıyacaksiniz.
Reklam