Yeni yeni anlıyorum yorulduğumu
Öyle hevesli değilim artık eskisi kadar, koşturmalar , yıkılmalar , hadi bir dahalar maskeler ağır gelmeye başladı.
Hele de şu "güçlü görünmek" olanı yok mu? Ağır geliyor artık yoruluyorum..
Bugün kelebeklerin kendi kanatlarını görmediğini öğrendim, Ne kadar özel olduklarını farkında değiller.
Kelebek bunu öğrenseydi belki de ömrü uzardı..🦋