Cemal Süreyya ne güzel kaleme dökmüş;
" Ne kalem yazdı halimizi,
Ne de cümleler anladı bizi,
Ünlem şaşkın, virgül eğri,
Bir noktaya gizledik dertlerimizi."
Bence herkesin hayatında acımasız olmayı öğrendiği bir yer var.
Bir şey oluyor ve sen bir daha eski sen olamıyorsun.
Herkes sana bencil diyecek ama
hiç kimse sana seni bu hale ne getirdi diye sormayacak.!